دانلود نرم افزار كنترل آسان مغازه، منزل، پاركينگSecurity Monitor Pro 4
فناوري اطلاعات و ارتباطات
دانلود نرم افزار كنترل آسان مغازه، منزل، پاركينگSecurity Monitor Pro 4
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 17:58

كنترل آسان مغازه، منزل، پاركينگSecurity Monitor Pro 4

 
استفاده از دوربين‌هاي مداربسته و برنامه‌ريزي آنها براي انجام كارهاي خاص همچون شروع فيلمبرداري هنگام تشخيص حركت، اعلام هشدار صوتي، ارسال ايميل و... بظاهر امري دشوار و نيازمند تخصص است؛ اما وقتي از نرم‌افزار Security Monitor استفاده كنيد متوجه مي‌شويد كه اين كار براي كاربران مبتدي نيز بسيار آسان است.

نرم‌افزار Security Monitor شما را قادر مي‌سازد تا با‌ كمترين دانش از كار با رايانه و دوربين‌هاي مداربسته و حتي دوربين‌هاي وب‌كم خانگي، سيستم‌هاي حفاظتي و كنترلي دقيق و حرفه‌اي را براي خودتان ايجاد كنيد. به كمك اين برنامه و با استفاده از دوربين‌هاي معمولي USB و دوربين‌هاي مجهز به قابليت پشتيباني از آدرس‌هاي IP مي‌توانيد منزل، شركت، مغازه، پاركينگ و ديگر مكان‌هاي موردنظر خود را به‌صورت هوشمندانه و از راه دور با استفاده از اينترنت كنترل كنيد. پشتيباني از بيش از يك هزار مدل مختلف دوربين IP و پشتيباني از تمامي دوربين‌هاي USB از امكانات قابل ذكر در اين نرم‌افزار به‌شمار مي‌روند. به‌كمك اين نرم‌افزار مي‌توانيد هر دوربين را به‌طور مجزا برنامه‌ريزي كنيد و اين امكان را داريد تا دوربين‌ها را به‌شكلي برنامه‌ريزي كنيد كه در صورت تشخيص حركت مقابل آنها، كارهاي مختلفي همچون شروع فيلمبرداري، تهيه عكس، اعلام هشدار صوتي و ارسال ايميل انجام شود.

برنامه‌ريزي دوربين‌ها براي شروع عملكرد در ساعاتي مشخص در طول شبانه‌روز و روزهاي معيني از هفته، آپلود خودكار فيلم‌ها و تصاوير تهيه شده در سرورهاي اف‌تي‌پي يا نمايش آنلاين آنها در وب‌سايت‌ها، ثبت جزئيات دقيق زمان وقوع رخدادها، پشتيباني از چند دوربين به‌طور همزمان و... از ديگر امكاناتي است كه Security Monitor از آنها پشتيباني مي‌كند.

 

كنترل آسان مغازه، منزل، پاركينگSecurity Monitor Pro 4.48

 

نام و ورژن برنامه:Security Monitor Pro 4.48
حجم فایل:۱۸ مگا بایت
نوع لیسنس: به همراه کرک
سازگاری با:ویندوز سون ویستا و ويندوزxp
تاریخ انتشار:  شنبه ۲۸ مهر سال1391

 

 


دانلود Security Monitor Pro 4.48 با لینک مستقیم از سرور سايت


دانلوده Security Monitor Pro 4.48 با لینک مستقیم از سرور parsaspace


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: ذانلود نرم افزار، ،
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار كنترل آسان مغازه, منزل, پاركينگSecurity Monitor Pro 4,