فناوري اطلاعات و ارتباطات
دانلود کتابی درمورد ویروس-فناوری اطلاعات it
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 17:2

دانلود کتاب ویروس چیست؟

ویروس های کامپیوتری برنامه هایی هستند که مشابه ویروس های بیولوژیک گسترش یافته و پس از وارد شده به کامپیوتر اقدامات غیر منتظره ای را انجام می دهند. با وجودی که همه ویروس ها خطرناک نیستند، ولی بسیاری از آنها با هدف تخریب انواع مشخصی از فایل ها، برنامه های کاربردی و یا سیستم های عامل نوشته شده اند. در کتاب آماده شده به بررسی انواع ویروس ها، عملکرد و راه های در امان ماندن از آنها توضیح داده شده است.

 

برای دانلود کلیک کنید

834 کیلوبایت



:: موضوعات مرتبط: هک و امنیت، ،
:: برچسب‌ها: دانلود کتابی درمورد ویروس-فناوری اطلاعات it-ویروس های کامپیوتری ویروس انواع ویروس کامپیوتر ,
دانلود مجله ای درمورد هک و امنیت
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 16:57

دانلود مجله هک و امنیت گروه آشیانه - شماره 5

عناوین مجله الکترونیکی هک و امنیت گروه آشیانه شماره 5: - امنیت و بهینه سازی سیستم مدیریت محتوا جوملا - با استفاده از Nmap شبکه خود را Scan کنید - تروریسم سایبری امنیت کشورها را به مخاطره انداخته است - عادت های اشتباهی که در دنیای فناوری اطلاعات گران تمام می شوند - دانشمندان احساس تاسف را به رایانه ها آموزش می دهند! - تبدیل هکرهای چین به تهدید فزاینده برای غرب - شبکه های اجتماعی بستر مناسب حملات سایبری هدفمند - و...

 

برای دانلود کلیک کنید

4.52 مگابایت



:: موضوعات مرتبط: هک و امنیت، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مجله ای درمورد هک و امنیت-مجله گروه آشیانه آموزش هک امنیت سیستم مدیریت محتوا امنیت و جوملا بهینه سازی جوملا شبکه اجتماعی ,
دانلود کتابی درمورد امنیت اطلاعات و نحوه صحیح انتخاب پسورد
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 21:21

دانلود کتاب امنیت اطلاعات و نحوه صحیح انتخاب پسورد

امنیت اطلاعات یعنی حفاظت اطلاعات و سیستم‌های اطلاعاتی از فعالیت های غیرمجاز. در این مقاله ابتدا مقدماتی در مورد امنیت اطلاعات مطالبی ارائه شده است سپس به بررسی نحوه صحیح پسورد و آمارهای جالب در این زمینه پرداخته شده است.

برای دانلود کلیک کنید

419 کیلوبایت



:: موضوعات مرتبط: هک و امنیت، ،
:: برچسب‌ها: دانلود کتابی درمورد امنیت اطلاعات و نحوه صحیح انتخاب پسورد-امنیت اطلاعات حفاظت اطلاعات انتخاب پسورد نحوه صحیح انتخاب پسورد ,
دانلود کتابی برای راهنمای نرم افزار انتی ویروس نود 32
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 21:14

دانلود کتاب راهنمای نرم افزار Eset Smart Security

Nod 32 نام نرم افزاری است امنیتی که به طور حتم خیلی ها با این اسم آشنایی کامل دارند و بسیاری هم از آن برای محافظت سیستم خود بصورت یکپارچه و سرعت بالا در برابر انواع ویروس ها و حملات هکرها و مخرب ها استفاده مینمایند. در این کتاب 96 صفحه ای که یک راهنمای نرم افزار یا Guide محصوب میشود شما با تمامی قسمت های این نرم افزار بصورت کامل آشنا خواهید شد.

برای دانلود کلیک کنید



:: موضوعات مرتبط: هک و امنیت، ،
:: برچسب‌ها: دانلود کتابی برای راهنمای نرم افزار انتی ویروس نود 32-یوزر پس نود32 کلیدهای Nod32 پسورد Nod32 آموزش Nod32 آموزش Nod32 Antivirus آموزش آنتی ویروس Nod32 آموزش استفاده از Eset Nod32 Antivirus آموزش ضد ویروس نود32 آموزش استفاده از Nod 32 ,
دانلود کتابی درموردساخت سیستم عامل هکینتاش
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 15:18

دانلود کتاب آموزش ساخت سیستم عامل هکینتاش

در این کتاب شما با اصطلاح بسیار جدید در دنیای فناوری روبرو می شوید بنام هکینتاش . همانطور که از نام کتاب متوجه می‌شوید منظور همان هک است اما چه چیزی را باید هک کرد، بله شما باید سیستم عامل مک اپل را هک کنید تا دارای یک سیستم عامل آزاد با نام هکینتاش داشته باشید . این کتاب دارای سه بخش می‌باشد که عبارتند از: ۱- آماده سازی ۲-نصب OS X ۳- تنظیمات OS X .



:: موضوعات مرتبط: هک و امنیت، ،
:: برچسب‌ها: دانلود کتابی درموردساخت سیستم عامل هکینتاش-هک سیستم عامل هک- سیستم عامل مکینتاش ,
دانلود کتابی درمورد ایجاد امنیت درشبکه های بیسیم
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 15:8

دانلود کتاب ایجاد امنیت در شبکه های بی سیم

 

ایجاد امنیت در شبکه های بی سیم

برای دانلود کلیک کنید

457 کیلوبایت

 



:: موضوعات مرتبط: هک و امنیت، ،
:: برچسب‌ها: ایجاد امنیت در شبکه امنیت شبکه های بی سیم -دانلود کتابی درمورد ایجاد امنیت درشبکه های بیسیم,
دانلود کتابی در مورد نحوه عملکرد فایروال ها
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 15:0

دانلود کتاب نحوه عملکرد فایروال‌ها

برای دانلود کلیک کنید

2.93 مگابایت



:: موضوعات مرتبط: هک و امنیت، ،
:: برچسب‌ها: دانلود کتابی در مورد نحوه عملکرد فایروال ها-عملکرد فایروال‌- فایروال چیست ,
دانلود کتابی درمورد امنیت در چت و گفت و گو در فضای مجازی
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 14:55

دانلود کتاب امنیت در چت و صحبت در فضای مجازی

این کتاب به شما آموزش میدهد چطور خود را در برابر خطر حمله هکرها امن کنید. روش های متداول این حمله ها نظیر کیلاگر،تروجان،مهندسی اجتماعی و... در این کتاب آورده شده است و راه های جلوگیری از آنها توضیح داده شده است.



:: موضوعات مرتبط: هک و امنیت، ،
:: برچسب‌ها: امنیت در چت- امنیت در اینترنت -دانلود کتابی درمورد امنیت در چت و گفت و گو در فضای مجازی,
دانلود کتابی برای آموزش حذف کرم اتوران
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 14:51

دانلود کتاب آموزش حذف کرم آتوران

کرم آتوران(Autorun Worm) از جمله بدافزارهایی میباشد که معمولا از طریق فلش وارد سیستم شده و کارهای مخربی از جمله مخفی کردن اطلاعات و ایجاد شورتکات یا ایجاد فایل های اجرایی همنام با اطلاعات مربوطه انجام میدهد.هدف از این کتاب،آموزش حدف و پیشگیری از این نوع بدافزارها به روش دستی میباشد.



:: موضوعات مرتبط: هک و امنیت، ،
:: برچسب‌ها: کرم آتوران ویروس آتوران حذف کرم آتوران آموزش حذف ویروس آتوران ,
دانلود کتابی درموردروشهای محافظت از پسورد
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 14:21

 

دانلود کتاب روشهای محافظت از پسورد - ورژن 2

این کتاب ورژن 2.0 کتاب قبلی بنده می باشد تازه تر و بهتر از ورژن قبلی که در آن روشهای محافظت از پسورد در مقابل حملات پسورد آموزش داده شده است. همچنین حفاظت از پسورد برای مدیران شبکه نیز در این کتاب گنجانده شده است.



:: موضوعات مرتبط: هک و امنیت، ،
:: برچسب‌ها: محافظت از پسورد محافظت از رمز عبور امنیت پسورد امنیت رمز عبور ,
دانلود کتابی در مورد امنیت باssl
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 14:14

 

دانلود کتاب امنیت بیشتر با SSL

SSL مخفف کلمه  Secure Socket Layer به معنی «لایه اتصال امن» و پروتکلی ( مجموعه ای از قوانین ) جهت برقراری ارتباطات ایمن میان سرویس دهنده و سرویس گیرنده در اینترنت است که توسط شرکت Netscape ابداع شده. از این پروتکل برای امن کردن پروتکل های غیرامن نظیرHTTP ،LDAP ، IMAP و ... استفاده می شود. در کتاب پیش رو بیشتر با این پروتکل آشنا خواهید شد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: هک و امنیت، ،
:: برچسب‌ها: کتاب درباره SSL پورت ssl آموزش ssl آشنایی با SSL امنیت بیشتر با ssl اس اس ال ,
دانلود کتابی درمورد فیشینگ چیست
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 14:8

 

دانلود کتاب فیشینگ چیست؟

هر روزه دزدان اینترنتی راه های جدیدی را برای بدست آوردن هویت شخصی افراد و دست یابی به اطلاعات شخصی آنها به کار می برند. یکی از رو شهایی که اخیرا بسیار مورد توجه آنها قرار گرفته و البته کمی هم پیچیده می باشد، فیشینگ نام دارد. حملات موسوم به فیشینگ به آن دسته از حملات اینترنتی گفته می شود که معمولا طراحان آنها از ایمیلهای دارای آدرسهای فرستنده جعلی برای کشاندن کاربران به وب سایتهای مورد نظرشان استفادهمی کنند. اگر مایل به دانستن اطلاعات بیشتری در این زمینه می باشید پیشنهاد میکنیم کتاب آماده شده را دانلود و مطالعه کنید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: هک و امنیت، ،
:: برچسب‌ها: فیشینگ فیشینگ چیست مقابله با فیشینگ مقدمه ای بر فیشینگ مقدمه ای بر دزدی الکترونیکی کتاب فیشینگ ,
دانلود آموزش هک وامنیت-فناوری اطلاعات
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 10:51

دانلود کتاب مجله هک و امنیت امپراطور - شماره دوم

  • توضیحات:

    جلد دوم مجله گروه امنیتی امپراطور منتشر شد.

    در این مجله شما با مباحثی همچون:

    ۱۰ نکته امنیتی ، Backdoor.Trojan چیست؟ ، پیرامون پروتکل SSL ، آموزش جامع EIGRP ، دستورات sql injection در php و… آشنا خواهید شد.



:: موضوعات مرتبط: هک و امنیت، ،
:: برچسب‌ها: دانلود آموزش هک وامنیت-فناوری اطلاعات-مجله هک و امنیت پورت 25 آموزش SQL Injection پیرامون پروتکل SSL آموزش جامع EIGRP دستورات sql injection در php ,
دانلود آموزش امنیت در شبکه های وای فای -دانلود آموزش امنیت در شبکه های wi-fi
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 8:47

دانلود کتاب امنیت در شبکه های وای فای - Wi-Fi Security


  • توضیحات:

امروزه امنیت یکی از ضروری ترین مواردی است که در راه اندازی هر شبکه ای باید اعمال گرد. با گسترش شبکه های بی سیم (وای فای) و استفاده زیاد و عمومی شدن این شبکه ها،برقراری امنیت درآن یک امر مهم و ضروری می باشد. همانطور که راه اندازی این شبکه بی سیم بسیار راحت و اتصال به آن نیز بسیار سریع می باشد، به همین سادگی و سرعت نیز امکان رخنه در آن وجود دارد.امنیت در شبکه های وای فای که در کاربردهای نظامی،تجاری و سازمانی هستند به یکی از بزرگترین چالش های این شبکه ها تبدیل شده است و نشت هرگونه اطلاعات یا آسیب رسیدن به شبکه می تواند فاجعه انگیز باشد وگاها جبران آن غیر ممکن باشد. با توجه به ماهیت این دسته از شبکه ها، که بر اساس سیگنال های رادیویی اند، مهم ترین نکته در راه استفاده از این تکنولوژی، آگاهی از نقاط قوت و ضعف آن ست. نظر به لزوم آگاهی از خطرات استفاده از این شبکه ها، با وجود امکانات نهفته در آن ها که به مدد پیکربندی صحیح می توان به سطح قابل قبولی از بعد امنیتی دست یافت.



:: موضوعات مرتبط: هک و امنیت، ،
:: برچسب‌ها: دانلود آموزش امنیت در شبکه های وای فای -دانلود آموزش امنیت در شبکه های wi-fi,
دانلود آموزش رمزنگاری و امضای دیجیتال-فناوری اطلاعات
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 8:40
  • توضیحات:

    امروزه در دنیای دیجیتال حفاظت از اطلاعات رکن اساسی و مهمی در تبادلات پیام‌ها ومبادلات تجاری ایفا می‌نماید. برای تامین نیازهای امنیتی تراکنش امن، از رمز نگاری استفاده می‌شود. با توجه به اهمیت این موضوع و گذار از مرحله سنتی به مرحله دیجیتال آشنایی با روش‌های رمز گذاری ضروری به نظر می‌رسد.

    یک امضای دیجیتال نوعی رمزنگاری نامتقارن است. هنگامی که پیغامی از کانالی ناامن ارسال می‌شوند، یک امضای دیجیتال که به شکل صحیح به انجام رسیده باشد می‌تواند برای شخص گیرنده پیام دلیلی باشد تا ادعای شخص فرستنده را باور کند و یا به عبارت بهتر شخص گیرنده از طریق امضای دیجیتال می‌تواند این اطمینان را حاصل کند که همان شخص فرستنده نامه را امضا کرده است و نامه جعلی نیست. امضاهای دیجیتال در بسیاری از جنبه‌ها مشابه امضاهای سنتی دستی هستند؛ انجام امضاهای دیجیتال به شکل صحیح بسیار مشکلتر از یک امضای دستی است.

    در کتاب حاضر شما بیشتر با تکنولوژی های رمزنگاری و امضای دیجیتال آشنا خواهید شد.





:: موضوعات مرتبط: هک و امنیت، ،
:: برچسب‌ها: دانلود آموزش رمزنگاری و امضای دیجیتال-فناوری اطلاعات-رمزنگاری اطلاعات مدیریت اسناد الکترونیکی امضای دیجیتالی تکنولوژی های رمزنگاری آشنایی تکنولوژی های رمزنگاری امضای دیجیتالی چیست آشنایی با امضای دیجیتالی ,

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد