فناوري اطلاعات و ارتباطات
تفسیر ریاضی قران به نابودی اسرائیل در سال 2022
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 16:59

 

تفسیر ریاضی قران به نابودی اسرائیل در سال2022

 



تفسیر ریاضیاتی قرآن به نابودی اسرائیل در سال 2022 میلادی اشاره می‌كند

گروه اندیشه و علم: حروف و اعداد در قرآن به‌صورت حكیمانه و حساب‌شده‌ای به‌كار رفته است. هم در ترتیب چیدمان سوره‌ها و آیات حكمتی است و هم در تعداد حروف و كلمات آن. او هم با زبان حروف حرف می‌زند و هم با زبان ریاضی و اعداد. بنابراین ناچاریم اعتراف كنیم كه كاربرد گسترده این همه اعداد در قرآن گویای مطالب و اسراریست كه اگرچه ما ممكن است در تطبیق آنها اشتباه كرده باشیم اما بدون شك در كشف آن اشتباهی صورت نگرفته است.

 به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایكنا) شعبه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد، مؤسسه قرآنی ثقلین مشهد، «سیدعبدالله حسینی»، محقق و مفسر قرآن مركز اسلامی ژوهانسبورگ در آغاز بررسی شیوه بیان نابودی رژیم اسرائیل در قرآن از سوی خداوند متعال پس از اشاره به كلید كشف این موضوع با استفاده از تفسیر ریاضی قرآن می‌افزاید: اینك كه به فرمول كشف زمان وقوع حوادث در قرآن دست یافته‌ایم ببینیم آیا می‌توانیم با استفاده از آن صندوقچه اسرارغیبی الهی را در مورد خبرهای غیبی دیگر باز كرد یا خیر... .

 



:: موضوعات مرتبط: خبر و گزارش، ،
:: برچسب‌ها: تفسیر ریاضی قران به نابودی اسرائیل در سال 2022+نابودی اسرائیل+اسرائیل کی نابود میشود+زمان نابودی اسرائیل+زمان ظهور امام زمان+سال 2022 چه سالی است+در سال 2022 چه اتفاقی میافتد+,