استفاده از دراپ‌باکس در ويندوز
فناوري اطلاعات و ارتباطات
استفاده از دراپ‌باکس در ويندوز
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 19:3

استفاده از دراپ‌باکس در ويندوز

 

 

منبع : www.AsanDownload.com



دراپ‌باکس سرويس بسيار مناسبي است که به‌کمک آن مي‌توانيد فايل‌هاي خود را به‌سادگي بيشتر با ديگر سيستم‌هاي روي اينترنت به اشتراک بگذاريد و از ديگران در يک فولدر فايل دريافت کنيد.


از آنجايي که پس از کار با اين سرويس فوق‌العاده، دل کندن از آن دشوار مي‌شود، احتمالا قرار دادن آن در کنار منوي کليک راست مي‌تواند گزينه بسيار مناسبي باشد. از اين‌رو اگر ويندوز ويستا يا 7 داريد،‌ با اين ترفند همراه شويد:


نخست آدرس زير را در اکسپلورر يا منوي Run‌ وارد کنيد:‌


%APPDATA%MicrosoftWindowsSendTo


اگر دراپ‌باکس را قبلا به گزينه Favorites‌خود اضافه کرده‌ايد، کافي است آن را کشيده و داخل فولدر SendTo بيندازيد. وقتي اين کار را مي‌کنيد، از شما مي‌پرسد آن را منتقل کند، کپي کند يا يک ميانبر از آن بسازد. يکي از گزينه‌ها را به‌تمايل خود انتخاب کنيد.

 

 

حالا اگر روي يک فولدر يا فايل کليک راست کنيد،‌ در منوي SendTo مي‌توانيد گزينه دراپ‌باکس را ببينيد. همچنين اگر در دراپ‌باکس خود فولدرهاي ديگري داريد و مي‌خواهيد خيلي منظم باشيد، مي‌توانيد آن فولدرها را هم به منوي کليک راست خود اضافه کنيد و کافي است مراحل فوق را براي آن فولدر انجام دهيد.


در ويندوز اکس‌پي نيز مي‌توان اين کار را انجام داد. به منوي استارت برويد، سپس Control PanelFolder Options را انتخاب کنيد و گزينه Show hidden files and folders را انتخاب کنيد. حالا به مسير زير برويد.


C:Documents and Settings[User Name]SendTo


اكنون شما مي‌توانيد فولدر دراپ‌باکس خود را در منوي اکس‌پي نيز اضافه کنيد. 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: