ترفندی کاربردی برای تقویت اینترنت کم سرعت
فناوري اطلاعات و ارتباطات
ترفندی کاربردی برای تقویت اینترنت کم سرعت
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 16:43

ترفندی کاربردی برای تقویت اینترنت کم سرعت


 در صفحه اصلی موتور جست و جوی Google به صفحه search preferences page بروید و گزینه never show Instant results را فعال کنید.سپس روی Save کلیک بزنید.
 
حالت بیسیک Gmail

در مواقعی که باز شدن جی میل زمان زیادی نیاز دارد خود سیستم به طور اتوماتیک شما را به استفاده از حالت بیسیک دعوت می کند. این ورژن تمام قابلیت های ظاهری Gmail را ندارد ولی کارهای اصلی را می توانید با سرعت پایین انجام دهید. اگر از اینترنت دایال آپ استفاده می کنید این دعوت را به هیچ وجه رد نکنید.

غیر فعال کردن Google Instant

در صفحه اصلی موتور جست و جوی Google به صفحه search preferences page بروید و گزینه never show Instant results را فعال کنید. سپس روی Save کلیک بزنید. از این به بعد هر وقت در جست و جوگر گوگل چیزی تایپ می کنید سیستم هوشمند فهرستی از پیشنهادها را لیست نمی کند. حالا سرعت شما کم نمی شود.

گزینه Chrome’s clikck-to-play

اگر روی یک سایت فایل های فلش وجود داشته باشد آن قسمت به حالت طوسی درمی آید تا شما تنها در صورت نیاز به اجرایش روی آن کلیک کنید. برای فعال کردن این قابلیت در گوگل کروم به این آدرس بروید chrome://chrome/settings/content سپس روی گزینه «click to play» در قسمت «plug-ins» کلیک کنید و OK را بزنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: