چگونه کار پیدا کنیم!؟
فناوري اطلاعات و ارتباطات
چگونه کار پیدا کنیم!؟
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 17:13

چگونه کار پیدا کنیم!؟


 فرآیند استخدام شدن امروزه بسیار پیچیده و سخت شده است. برای این این سختی دلایل زیادی وجود دارد مثلا تعداد افراد متقاضی کار بسیار زیاد است و مطمئنا یک مدیر با اطمینان نمی تواند بگوید فردی که برای استخدام انتخاب کرده است از بقیه بهتر است یا اینکه استخدام بسیار هزینه زاست (هزینه حقوق، آموزش، بیمه و ...). مدیران با این ریسک روبرو هستند که آیا استخدام این کارمند واقعا برایشان سود آور است؟ و ....
 

 یکی از راه های مفید برای استخدام، انجام دادن کار مجانی برای دیگران است. این راهکار بخصوص برای افرادی که فاقد تجربه هستند فوق العاده مفید است. شما به شرکتی که تمایل دارید در آنجا کار کنید می روید و بر اساس توانایی ها و دانش خودتان پیشنهاد انجام کاری را به طور مجانی مثلا به مدت یک ماه به آنها می دهید.

در مدت این یک ماه با جان و دل برای آنها کار می کنید و تمام سعی خود را برای افزایش سود آن شرکت انجام می دهید.

حال یک سوال: کدام کارفرمایی کارمندی که مثلا یک میلیون تومان در ماه به آنها سود می رساند استخدام نمی کند؟؟؟ هر مدیری حاضر است فردی را که بتواند سود آنها را افزایش دهد استخدام کند و بعد ماهیانه بخشی از همان سود را به عنوان حقوق به او بدهد. این یک راهکار برنده _برنده است. شما به شرکت سود می رسانید و آنها بخشی از این سود را به عنوان حقوق به شما میدهند.

حتی اگر بعد از یک ماه نتوانستید استخدام شوید حداقل یک رزومه و تجربه کاری پیدا کرده اید که به شما کمک میکند که راحت تر در جای دیگری مشغول به کار شوید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: