فناوري اطلاعات و ارتباطات
دانلود رایگان آموزش تصویری اف ال استودیو fl studio-فناوری اطلاعات
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 16:42

 

 

دانلود رایگان آموزش تصویری اف ال استودیو

fl studio

 

آموزش fl studio

آموزش این برنامه به صورت دو سی دی میباشد که به صورت رایگان برای دانلود

برای شما عزیزان گذاشتم

فرمت کلیه فایل ها به صورت MP4 میباشد

 



:: موضوعات مرتبط: اموزش اینترنت و ویندوز، نكات و حقه هاي جستجوگري در اينترنت، اشنایی با اصطلاعات اینترنتی، طرز ساخت کتاب الکترونیکی، اموزش سخت افزار کامپیوتر، اموزش شبکه های کامپیوتری، اموزش اینترنت پیشرفته، ذانلود نرم افزار، تصاویر عاشقانه، دانلود تصاویر بازیگران، رژیم گیاه خواری، ترانه های عاشقانه و زندگی نامه (مریم حیدر زاده)، دانلود کتاب اشپزی، اموزش فرمت ها و قالب بند يهای تصاوير، چگونه میتوان انیمیشن وفایلهای فلش را از اینترنت ذخیره کرد، مطالبی درباره موفقیت، مطالبی درباره ازدواج، اموزش بهداشت و درمان انواع بیماری، تصاویر وکلیپ، ترفند ها اموزش های مهم ترفند ها، اموزش الکترونیک، پروژه های برنامه نویسی، تکنیک های موبایل، آموزش نرم افزار، آموزش دریم ویور ، آموزش Html ، آموزش جاوا اسکریپت ، آموزش فتوشاپ ، ویروس، انواع پروژه، مقاله، خبر و گزارش، ادبیات، سرگرمی، فروشگاه انواع محصولات، اموزش موبایل ترفندها، نرم افزار موبایل، رینگتون موبايل ، ◊کتاب الکترونیک◊، کنترل از راه دور، ویندوز8، ویندوز7، ویندوزxp، V.I.P اختصاصی، پیام sms، هک و امنیت، ترفندهای موبایل، ترفندهای ویندوزxp، ترفندهای ویندوز vista، ترفندهای ویندوز7، ترفندهای ویندوز8، ترفندهای سخت افزار، فیلم های آموزشی، آموزش fl studio، ،
:: برچسب‌ها: + آموزش تصویری fl studio11+ آموزش تصویری fl studio10+ آموزش تصویری fl studio9+آموزش fl studio11+آموزش fl studio10+آموزش fl studio9+ آموزش تصویری fl studio9+ آموزش تصویری fl studio11+ آموزش تصویری fl studio10+فیلم آموزشی fl studio10+فیلم آموزشی fl studio+دانلود آموزش fl studio+آموزش fl studio 11+آموزش fl studio 10+ آموزش fl studio+آموزش تصویری fl studio+دانلود رایگان آموزش تصویری اف ال استودیو fl studio-اموزش نرم افزار اف ال استودیو-دانلود آموزش اف ال استودیو-دانلود آموزش تصویری اف ال استودیو -دانلود فیلم آموزشی اف ال استودیو-دانلود فیلم اموزشی fl studio-خرید اموزش اف ال استودیو-مجموعه اموزشی اف ال استودیو به صورت رایگان-بیش از 1گیگ اموزش اف ال استودیو به صورت رایگان+اموزش نرم افزار صداگذاري+اموزش اف ال استوديو+اموزش رايگان fl studio+ fl studio+studio+fl+اموزش پيشرفته fl studio+ دانلود فيلم اموزش fl studio+دانلود رايگان فيلم اموزش fl studio+اموزش fl studio+خريد فيلم اموزشي fl studio+فروش فيلم اموزشي fl studio+چگونه برنامه fl studioرا ياد بگيرم+بهترين اموزش هاي fl studio+اموزش اسان fl studio+ ,
نصب همزمان درایورها و برنامه‌ها در هنگام نصب ویندوز-فناوری اطلاعات
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 14:30

 نصب همزمان درایورها و برنامه‌ها در هنگام نصب ویندوز

بدین منظور:
پس از عبور از مراحل اولیه و انتخاب درایوها و رستارت سیستم ، دو کلید Shift و F10 را به شکل همزمان وارد نمایید.
خواهید دید که وارد محیط CMD خواهید شد.
حال عبارت taskmgr را وارد کرده و Enter بزنید.
پنجره ای مشابه با Task Manager موجود در ویندوز باز خواهد شد.
سپس از منوی File گزینه New Task Run را انتخاب کنید.
اکنون بر روی Browse کلیک کنید.
حال اگر قصد نصب درایورها را داشته باشید بایستی CD درایور مربوطه را در CD-Rom قرار دهید.
در قسمت Look in درایوی که CD راه‌انداز در آن است را انتخاب نمایید و به داخل پوشه نصب رفته و فایل Setup مربوطه را انتخاب کرده و بر روی Open کلیک کنید.
در ادامه مرحله نصب درایور را طی کنید.

همچنین برای نصب برنامه‌ها، به محلی که فایل نصب برنامه بر روی هارددیسک یا CD موجود است رفته و به ترتیب بالا برنامه را نصب کنید.

شما حتی می‌توانید به قسمت‌های مختلف کنترل پنل ویندوز نیز دسترسی پیدا کنید!
برای اینکار پس از فشردن Browse، به پوشه C:\Windows\System32 بروید (فرض بر اینکه ویندوز در درایو c نصب شده است).
در قسمت File Name دستور زیر را بنویسید و Enter بزنید:

cpl.*

حال فایل‌های پیدا شده را باز نمایید که همان قسمت‌های مختلف کنترل پنل ویندوز هستند.
به عنوان مثال desk.cpl همان Display Properties است.



:: موضوعات مرتبط: ترفندهای ویندوزxp، ،
:: برچسب‌ها: نصب همزمان درایورها و برنامه‌ها در هنگام نصب ویندوز-ترفندهای ویندوزxp,
سه راه برای ایجاد نقطه بازگردانی در ویندوز با یک کلیک!
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 14:23

 سه راه برای ایجاد نقطه بازگردانی در ویندوز با یک کلیک!

در صورتی که تاکنون با System Restore موجود در ویندوز کار کرده باشید حتماً با خواندن عنوان ترفند، متوجه قضیه شده‌اید. System Restore قابلیتی است که در ویندوزهای XP، ویستا و 7 وجود دارد که با استفاده از می‌توانید ویندوز خود را در صورت خرابی به حالت خوب گذشته بازگردانید (برای مطالعه اطلاعات بیشتر در خصوص System Restore این ترفند را بخوانید). نقطه بازگردانی نیز زمانی است که ویندوز شما خوب کار میکند و شما یک نقطه بازگردانی یا Restore Point می‌سازید که در زمان خرابی ویندوز از آن استفاده کنید. اگر آدم وسواسی هستید و دوست دارید همواره در بهترین شرایط یک نقطه بازگردانی ایجاد کنید ساخت نقطه بازگردانی تاحدودی سخت و کسل کننده می‌شود. چرا که هر بار مجبورید مراحل متعددی را طی کنید. اما هم اکنون قصد داریم به معرفی نحوه ساخت نقطه بازگردانی در ویندوز تنها با یک کلیک ساده بپردازیم. آن هم از سه راه مختلف!



:: موضوعات مرتبط: ترفندهای ویندوزxp، ،
:: برچسب‌ها: سه راه برای ایجاد نقطه بازگردانی در ویندوز با یک کلیک-ترفندهای ویندوزxp-ترفندویندوزxp,
یک ترفند کوچک پیرامون Command Prompt ویندوز-فناوری اطلاعات
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 14:20

 یک ترفند کوچک پیرامون Command Prompt ویندوز

حتماً شما نیز با محیط Command Prompt یا خط فرمان ویندوز آشنایی دارید. کافی است در Run عبارت cmd را وارد نموده و Enter بزنید تا پنجره Command Prompt باز شود. cmd.exe در اصل مفسر دستورات است که در کلیه نسخه‌های ویندوز نیز وجود دارد. در این ترفند قصد داریم به معرفی یک روش کوچک و ساده جهت افزایش سرعت عمل در وارد نمودن مسیرهای مختلف در درون CMD بپردازیم. به عنوان مثال این پس به جای تایپ مسیرهای طولانی در CMD، می‌توانید از این روش برای وارد نمودن مسیر فایل یا فولدر در درون خط فرمان استفاده کنید. لازم به ذکر است این ترفند بر روی ویندوز XP و نسخه‌های قدیمی‌تر امکان‌پذیر است.



:: موضوعات مرتبط: ترفندهای ویندوزxp، ،
:: برچسب‌ها: یک ترفند کوچک پیرامون Command Prompt ویندوز-ترفندهای ویندوزxp-ترفندویندوزxp-ترفند,
مخفی‏سازی اطلاعات در ویندوز XP به شیوه‏ای متفاوت-فناوری اطلاعات
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 14:16

 مخفی‏سازی اطلاعات در ویندوز XP به شیوه‏ای متفاوت

تاکنون جهت مخفی‌سازی اطلاعات در محیط ویندوز XP راه‌های مختلفی ارائه شده است. استفاده از نرم‌افزارهای جانبی و یا تغییرات در ویندوز، از این گونه راه‌ها بوده‌اند. اما هم‌اکنون قصد داریم به معرفی روشی جالب و ابتکاری جهت مخفی‌سازی فایل‌ها و فولدرها در محیط ویندوز XP بپردازیم که با استفاده از آن می‌توانید تا درصد بالایی از مخفی ماندن فایل‌های خود اطمینان بیابید. این روش بدون نیاز به هر گونه نرم‌افزار کمکی است و برای رمزگشایی فایل‌های مخفی شده نیاز به وارد نمودن رمز عبور خواهد بود و از این حیث نیز این روش می‌تواند در عین سادگی، بسیار کاربردی باشد.



:: موضوعات مرتبط: ترفندهای ویندوزxp، ،
:: برچسب‌ها: مخفی‏سازی اطلاعات در ویندوز XP به شیوه‏ای متفاوت-ترفندهای ویندوز xp-ترفند ویندوزxp-ترفند,
شبیه‏سازی عملکرد No to All در پنجره جایگزینی فایل در ویندوز XP-فناوری اطلاعات
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 14:9

 شبیه‏سازی عملکرد No to All در پنجره جایگزینی فایل در ویندوز XP

اگر با ویندوز XP زیاد کار کرده باشید حتماً به یک نکته ریز اما مهم برخورد کرده‌اید. در صورتی که قصد کپی یا انتقال یک فایل را در محیط ویندوز داشته باشید، اگر در محل ذخیره فایل، فایلی با نام مشابه فایل کپی شده وجود داشته باشد، ویندوز ناچار است جهت کپی فایل جدید، آن را با فایل قبلی جایگزین یا به اصطلاح Replace کند. پیش از این کار، پنجر‌ه‌ای به نام Confirm File Replace باز خواهد شد که از شما می‌پرسد از جایگزینی این فایل اطمینان دارید؟ در این زمان چهار دکمه برای انتخاب وجود دارد: Yes to All ،NO ،Cancel و Yes. عملکرد این دکمه‌ها واضح است: دکمه Yes جهت تأیید جایگزینی، دکمه No جهت عدم جایگزینی و دکمه Cancel نیز جهت لغو عملیات به کار می‌رود. همچنین دکمه Yes To All زمانی کاربرد دارد که شما قصد جایگزینی چندین فایل را دارید؛ با فشردن این دکمه دیگر پنجره تأییدیه نمایش داده نخواهد شد و به صورت اتوماتیک همه فایل‌ها جایگزین می‌شوند. اما اکنون اگر مقداری دقیق شویم، احساس می‌کنیم در این میان جای یک دکمه و عملکرد خالی است! دکمه‌ای که عملکردی عکس Yes to All داشته باشد و بتوانیم آن را No to All بخوانیم. فرض کنید به هنگام انتقال چندین فایل قصد ندارید که هیچ فایلی جایگزین قبلی‌ها شود. در این زمان ناچار خواهید بود به تعداد فایل‌های قابل جایگزین بر روی دکمه No کلیک کنید و مایکروسافت را به خاطر قرار ندادن دکمه No to All در این پنجره لعنت کنید! در این زمان اکثر کاربران دست به دامن نرم‌افزارهای جانبی مرتبط، نظیر TeraCopy و SyncToy می‌شوند. اما واقعاً نیازی به این کار نیست! با استفاده از ترفندی بسیار جالب و کاربردی که هم اکنون برای شما بازگو خواهیم کرد، می‌توانید بدون نیاز به هیچ ابزار جانبی و با راهی ساده، عملکرد No To All را در پنجره جایگزینی فایل در ویندوز XP شبیه سازی کنید.



:: موضوعات مرتبط: ترفندهای ویندوزxp، ،
:: برچسب‌ها: شبیه‏سازی عملکرد No to All در پنجره جایگزینی فایل در ویندوز XP-ترفندهای ویندوز xp-ترفندویندوز,
راهی دیگر برای بستن پنجره‏های ویندوز-فناوری اطلاعات
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 14:1

راهی دیگر برای بستن پنجره‏های ویندوز

در گذشته ترفندی با عنوان شش راه برای بستن پنجره‌های ویندوز! منتشر شد که در آن به بررسی 6 راه مختلف برای بستن پنجره‌های ویندوز پرداختیم. اما در این میان یک راه دیگر از قلم افتاده است! در این ترفند قصد داریم به معرفی هفتمین راه بستن پنجره‌های ویندوز بپردازیم. راهی که به احتمال خیلی زیاد تاکنون به آن پی نبرده‌اید. لازم به ذکر است این ترفند بر روی کلیه نسخه‌های ویندوز قابل انجام است. 

 

 



:: موضوعات مرتبط: ترفندهای ویندوزxp، ،
:: برچسب‌ها: راهی دیگر برای بستن پنجره‏های ویندوز-ترفندهای ویندوزxp-ترفندهای ویندوز,
ورود به دسکتاپ به وسیله‌ی نوار تسک‌بار در ویندوز XP-فناوری اطلاعات
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 13:45

  ورود به دسکتاپ به وسیله‌ی نوار تسک‌بار در ویندوز XP

 

 


در این ترفند قصد داریم به معرفی راهی متفاوت بپردازیم که به وسیله آن می‌توانید در صورت باز بودن My Computer به صورتی سریع وارد صفحه دسکتاپ ویندوز شوید. این ترفند تنها بر روی ویندوز XP عمل می‌کند.



:: موضوعات مرتبط: ترفندهای ویندوزxp، ،
:: برچسب‌ها: ورود به دسکتاپ به وسیله‌ی نوار تسک‌بار در ویندوز XP-ترفندهای ویندوز-ترفند ویندوز xp-ترفندهای تسک بار ویندوز,

صفحه قبل 1 صفحه بعد